An chaoi a ndéileálaimid le tuairiscí/fiosruithe

A luaithe a fhaighimid fiosrú nó tuairisc ó úsáideoir, cibé acu ar an bhfón nó trí ríomhphost é sin, admhóimid go bhfuarthas an teagmháil. Déantar gach fiosrú a fhaighimid ón bpobal a logáil le cás-uimhir.

Cad a tharlaíonn ar dtús le d’fhiosrú

  • Nuair a gheobhaimid an fiosrú, déanfaimid iarracht cabhrú ar bhealach ar bith is féidir linn. Féadfaimid a mheas an bhfuil sé laistigh dár sainchúram, nó an mb‘fhéidir go mbeidh orainn tú a threorú chuig eagraíochtaí eile a d’fhéadfadh a bheith in ann cabhrú leat.
  • I gcásanna áirithe, b’fhéidir go mbeidh orainn d’fhiosrú a aistriú chuig eagraíocht eile (e.g. má bhaineann sé le margaí ar líne, b’fhéidir go mbeidh orainn d’fhiosrú a aistriú chuig an gCoimisiún um Iomaíocht agus Cosaint Tomhaltóirí (CCPC), nó má bhaineann sé le hardán an-mhór ar líne (VLOP) nó inneall cuardaigh an-mhór ar líne (VLOSE), b’fhéidir go mbeidh orainn é a sheoladh chuig an gCoimisiún Eorpach). Más é seo an cás, déanfaimid cinnte go gcuirfear an t-aistriú seo in iúl duit.
  • Tá roinnt torthaí éagsúla a d’fhéadfadh a bheith ar d’fhiosrú. Má cheapaimid go mbaineann d’fhiosrú le seirbhís nó ardán ar líne nach leanann na rialacha, agus go bhféadfadh sé a bheith ina ghearán féideartha faoin nGníomh um Sheirbhísí Digiteacha, cuirfimid ar aghaidh chuig an bhfoireann um Ghearáin Úsáideoirí é. Is próiseas níos foirmiúla é seo toisc go mbreithneoimid é i gcomhthéacs é a bheith ina ‘ghearán faoin Ionstraim um Sheirbhísí Digiteacha’ oifigiúil nach bhfuil seirbhís ar leith ag comhlíonadh a dualgas dlíthiúil.

Tá sé tábhachtach a mheabhrú nach bhfuil sé de chumhacht againn, mar rialtóir meán, ábhar mídhleathach nó díobhálach a bhaint den idirlíon láithreach.

Cuireann an Creat Sábháilteachta ar Líne ar ár gcumas imscrúdú a dhéanamh ar rioscaí córasacha ar ardáin agus a chinntiú go bhfuil próisis agus córais i bhfeidhm ag ardáin chun an t-ábhar dhleathach agus díobhálach a d’fhéadfadh an pobal, agus go háirithe leanaí, a fheiceáil a laghdú. Mar shampla, má thugaimid faoi deara go leor gearán comhchosúil maidir le topaic, tá sé de chumhacht againn imscrúdú a dhéanamh ar an gcaoi a n-oibríonn córas ardáin. Is féidir linn faisnéis a iarraidh ón ardán/ón tseirbhís ar dtús. Más gá, is féidir linn cinneadh a dhéanamh imscrúdú a sheoladh i gcoinne an ardáin sin. Má fheicimid nach bhfuil an t-ardán ag cloí leis na rialacha go córasach, is féidir linn fíneálacha suntasacha a ghearradh, e.g. 10% dá láimhdeachas bliantúil faoin gCód Sábháilteachta ar Líne nó 6% dá láimhdeachas bliantúil faoin nGníomh um Sheirbhísí Digiteacha.

Cabhraíonn fiosruithe lenár ról rialála

Is mór againn gach fiosrú a fhaighimid ó úsáideoirí a chabhraíonn go mór linn inár ról rialála. Cé nach mbeidh gearán oifigiúil mar thoradh ar gach fiosrú a fhaighimid, cuideoidh an fhaisnéis seo leis an bhfoireann Maoirseachta Ardáin a dhéanann maoirseacht ar na hardáin a chinntiú go gcomhlíonann siad a n-oibleagáidí. Mar shampla, má fhaighimid roinnt fiosruithe ó thuismitheoirí faoi rialuithe tuismitheoirí ar ardán áirithe, roinnfimid an fhaisnéis sin lenár bhfoireann Maoirseachta Ardáin. Cinnteoidh siad go roinnfear an t-aiseolas sin leis na hardáin ábhartha agus meabhróidh siad do na hardáin faoina n-oibleagáidí maidir le rialuithe tuismitheoirí. Dá mhéad faisnéise agus fiosruithe a fhaighimid ón bpobal, is amhlaidh is fearr is féidir linn ár gcuid oibre a dhéanamh chun a chinntiú go gcloífidh ardáin leis na rialacha.